sobota, 14 listopada 2015

Zakoooootana *.*

Jak przystało na kotomaniaczkę, uszczęśliwiają mnie kartki z kotami. Ostatnio wyciągnęłam ze skrzynki kartkę od Gosi, która wysłała mi kartkę w ramach akcji "favourite tag" na forum Postcrossingu. :)  Kartka przeurocza. Zakochana w niej od pierwszej chwili. :D


Następna kartka przyleciała ze USA. Przyznam szczerze, że kartka nie spodobała mi się. Nie zrozumiałam jej, wydała mi się nudna  głupia.. :< Nie wiem, dlaczego tak myślałam.. Może kiedy porównałam obie kartki, które przyszły tego samego dnia, kociak przytłoczył artystyczną pocztówkę. Ale kiedy zaczęłam jej się bardziej przyglądać, czytać dopiski z tyłu.. Coś mnie tknęło. Nazwisko niemieckie, tytuł dzieła niemiecki.. Zaczęłam szperać i przekopywać Internet w poszukiwaniu tajemniczego Ernst'a Haeckel'a. Był to dziewiętnastowieczny filozof, biolog i podróżnik. Co ciekawsze, moja kartka to jeden z rysunków z jego książki, wydanej w 1904 roku! ("Kunstformen der Natur")
Teraz uważam, że jest niesamowita i baaaaardzo dziękuję, że Fritz ją dla mnie wybrał. :)

2 komentarze:

  1. Mój pies za pewne bardzo polubił by tego kotka :P A druga kartka, napewno potrzebuje czasu, aby ją ogarąć, bo fakt na pierwszy rzut oka jest dziwna.
    Zapraszam do siebie: joanapostcards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ten kociak to jedna z pierwszych pocztówek, jaką otrzymałam z wymian forumowych :D Uroczy jest, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń