środa, 4 listopada 2015

Polska, Polskia i.. powrót nadziei!

Halo, dzień dobry! A właściwie to już chyba dobry wieczór! :) No to chwalę się ostatnimi nabytkami. W mojej skrzynce sama Polska, ale cyferki ładnie skaczą na Postcrossingu, kolejne kartki już podróżują do nowych przyjaciół, tagi na forum się udają. A ja dostałam 2 kartki z wymian w grupie na Facebooku. :)

Kilka dni temu dotarła do mnie kartka z Wrocławia od Piotrka, który przecudnie rysuje. Ale rysunki pokaże innym razem. Dziś pocztówki! Oto kartka, która urzekła mnie od pierwszego spojrzenia. Jak dla mnie, ma w sobie coś niesamowitego i magicznego! 


Wspaniała! :) No to czas na drugą, którą otrzymałam od Pauliny, która mieszka jakieś 100 km ode mnie! Jaki ten świat mały. Napisała nawet, że była 2 razy we Włodawie. To naprawdę niesamowite poznać kogoś przypadkiem, kto był tak blisko Ciebie.. A teraz spotykamy się w grupie Poscrossingowej i umawiamy się na wymiankę!


Jest fantastyczna! Ślicznie dziękuję Piotrkowi i Paulinie. 

Ah, muszę coś jeszcze.. Ostatnio pisałam o nielogujących się osobach na Postcrossingu, do których poleciały moje kartki. Tego samego dnia, Muchi z Tajwanu, po 2 miesiącach, zalogowała się! Jupi, jakiś progres, teraz czekam, aż kartka dojdzie. To mi dało nadzieję, że Denny również wróci do akcji! :)

Tym miłym akcentem życzę Wam miłego wieczorku i skrzynek pełnych pocztówek! :)
Em

9 komentarzy:

  1. Pocztówki śliczne! Oh, mam nadzieję ,że moja Malezjanka zaloguje się po 9 miesiącach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki. Wrocław urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław jest przepiękny, nigdy nie widziałam tej kartki, ale mam nadzieję że kiedyś znajdę ją w swojej skrzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabyś może się wymienić,za kartki z Więcborka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawszę chętna na wymiany, akurat w poniedziałek idą wszystkie zaległości. :) Odezwij się do mnie w mailu, jakie kartki lubisz i adresik, na pewno coś wyślę :)) emilia.pawelec@op.pl

      Usuń
    2. Zawszę chętna na wymiany, akurat w poniedziałek idą wszystkie zaległości. :) Odezwij się do mnie w mailu, jakie kartki lubisz i adresik, na pewno coś wyślę :)) emilia.pawelec@op.pl

      Usuń
  5. Powiem szczerze, że nie lubię wysyłać kartek do ludzi z Chin i Tajwanu. Zauważyłam, że użytkownicy z tych krajów bardzo często porzucają zabawę w postcrossing i efektem tego nie rejestrują kartek, a poza tym kartki często w te rejony giną :(
    Obiło mi się też o uszy, że Tajwańczycy często mają problem z internetem i stąd mogą wynikać ich rzadkie logowania na PC. Ale ile w tym prawdy, to nie wiem.
    Fajnie, że osoba do której wysłałaś kartkę po długim czasie się zalogowała, teraz tylko czekać aż kartka dojdzie :)
    I witaj w świecie blogujących postcrosserów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, kolejne informacje o Postcrossingu, i dziękuję za powitanie :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję, kolejne informacje o Postcrossingu, i dziękuję za powitanie :)

      Usuń