sobota, 31 października 2015

Pierwsze pocztówki :)

Ciekawa jestem, czy tak jak ja, pamiętasz swoją pierwszą pocztówkę.. 
To.. Miałam z 6-7 lat i po raz pierwszy wyjechałam z rodziną gdzieś dalej niż nad jeziorko, obok mojego miasteczka. Pojechaliśmy nad morze, zatrzymaliśmy się w pięknej miejscowości Dębki. Obok naszego domku był mały sklepik spożywczy, gdzie, razem z braćmi, kupowaliśmy czekoladowe płatki do mleka! I stało się, zobaczyłam piękne kartki z kociakami, psiakami i morzem.. Cóż, wróciłam do domku biedniejsza o jakieś 20 złotych, mama zachwycona nie była. :D Przechodząc do meritum, pierwszą kartką, którą wybrałam były trzy rude kociaki w wiklinowym koszyku na włóczkę. Kartka przecudowna, niestety, gdzieś mi zaginęła. :<

Teraz, po dłuższej przerwie wróciłam. Pierwszą kartkę, którą otrzymałam była... Kartka z pocztówkowej wymianki u Lenki z tego bloga: KLIK

Zostałam wylosowana przez.. TOMasza. :) Byłam przemile zaskoczona, bo kartka przyleciała do mnie z UK! :) 


Szczęśliwa, że otrzymałam ją tak szybko, zastanawiałam się, kiedy moja doleci do adresatki. :) Ale, ale, dwa dni później znalazłam w skrzynce kartkę, której się nie spodziewałam. Kartka była od Ani, również z tej wymianki. 


Czyż nie są obie wspaniałe? Za obie ślicznie dziękuję. 

A Wam jak się podobają? :) Z chęcią przeczytam w komentarzach o Twoich ostatnich kartkach :))

Em

4 komentarze:

  1. Ta z UK jest fantastyczna, lubię takie widoczki ... poza tym kocham drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kartka już doleciała! Kartki są super! Akcja nie zakończyła się pełnym sukcesem ( 4 kartki nie dotarły ), ale już planuje coś na święta. Cieszę się, że kartki się podobają :)
    P.S. Ania wysyłała Ci kartkę z losowania, a taka bonusowa jest od Tomasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow, a tego to się nie spodziewałam. Od TOMasza dostała najpierw i chyba to mnie zmyliło. :)
      Oczywiście biorę udział na pewno! :)

      Usuń